چه اتفاقی می افتد اگر یک دیابتی دارای کراتینین 600
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاقی می افتد اگر یک دیابتی دارای کراتینین 600

کراتینین، مواد زائد از سوخت و ساز بدن عضلانی، به طور معمول از کلیه ها، به طوری که سطح کراتینین سرم در یکی از بهترین شاخص های عملکرد کلیوی است. اگر دیابت کنترل نشده، آن را به راحتی می توانید مشکلات با کلیه ها شود. کراتینین بالا 600 نشان می دهد که در صدمه به کلیه ناشی از دیابت نقش داشته اند. شما می دانید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با کلیک بر روی دکتر آنلاین مناسب برای دریافت هزینه های درمان!

در اکثر موارد، سطح کراتینین بالاتر در سرم خون، جدی تر کلیه ها آسیب دیده است. کراتینین 600 بالاتر از مقدار طبیعی، که ظاهرا نشان می دهد دیابتی نفروپاتی مرحله IV، بیماری یعنی بالینی کلیوی ناشی از دیابت.

در این مرحله، دو سخنرانی معمولی وجود دارد. یکی از آنها - پروتئینوری آشکار و مداوم، و از سوی دیگر - کاهش مستمر در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR). علاوه بر این، نشت پروتئین در بیماران با کاهش GFR کاهش نمی دهد. اگر به طور فعال به درمان نیست، GFR به احتمال زیاد در میزان 1 میلی لیتر / دقیقه در هر ماه کاهش می یابد. سپس این بدان معنی است که نفروپاتی دیابتی شکست کلیوی تشدید شده است که GFR کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است.

خوشبختانه، نفروپاتی دیابتی در مرحله IV - آخرین مرحله که شما می تواند با موفقیت لغو است. به عبارت دیگر، گرچه متوسط ​​کراتینین 6.0 به عوارض تهدید کننده حیات و نارسایی کلیه، ممکن است یک درمان موثر برای جلوگیری از وقوع آنها رخ می دهد.

از آنجا که سطوح بالای کراتینین و آسیب کلیوی به سطح غیر طبیعی قند خون در ارتباط است، درمان باید شروع، سطح قند خون تثبیت شده است. در کشورهای غربی، پزشکان به تجویز انسولین و برخی از داروهای خوراکی به کاهش سطح قند خون، در حالی که در کشورهای شرق اروپا، پزشکان ترجیح می دهند به استفاده از برخی درمان های طبیعی مانند تانگ Ikang، برای رسیدن به این هدف است.

سپس، ما نیاز به انجام به اصلاح آسیب به کلیه ها. برای رفع این سلول های کلیه آسیب دیده، ما باید آنها را با یک مقدار کافی از مواد مغذی و اکسیژن را فراهم کند و فعال شدن سیستم خود شفا است. Osmotherapy به طب میکرو چینی فقط این اثر. به عنوان روش نرم افزار های خارجی، آن را نیز می توانید چی، یک انرژی مهم افزایش برای بدن برای مبارزه با دیابت و بیماری کلیه است.

پس از درمان سیستمیک وضعیت کلیوی دیابتی و سلامت کلی می تواند بسیار بهتر است. بنابراین، سطح کراتینین کاهش می یابد به طور طبیعی. ما امیدواریم که که بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به کلیه سرعت در حال بازگرداندن سلامت. پست الکترونیکی ما Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707، اگر شما نگرانی در مورد کلیه، ارسال تجزیه و تحلیل به ما، لطفا. دکتر به عنوان به زودی به شما پاسخ خواهد داد که ممکن است!





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: